maandag 27 oktober 2014

Voorraad

Kleine broer heeft onverwacht al twee dagen ongelukjes.
Zo geraak ik door mijn voorraad broekjes van spons.
Dus moet hij noodgedwongen een jeans aan.
Moeilijk.

En dan vraag ik me af.
Was het een goed idee om die lange broeken van spons te introduceren.

Toch denk ik het wel.

Dankzij die broeken is de overgang van kort naar lang vlekkeloos verlopen.
We hadden kleine broer ongetwijfeld ook weer kunnen laten wennen aan jeans dragen.
Wennen?
Aanleren om de extra prikkels/ irritatie van de jeans te verdragen.

Er zijn zoveel irritaties en prikkels die we niet kunnen wegnemen.
Waarbij we hem enkel kunnen leren om ze te verdragen.
Al dan niet doseerbaar.

Dan vind ik de broeken van spons nog altijd verdedigbaar.

Alleen jammer dat ik door mijn voorraad zat op een maandag.
Als de sponzen-broeken-winkels gesloten zijn.

1 opmerking:

  1. Onze Oudste wil liefst ook geen jeans. Wel broeken in ribfluweel. Is dat ooit een optie geweest?

    BeantwoordenVerwijderen